Ej Antagen Novation | Ansökan till Servervakt [Jimmie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Novation

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad heter du på discord? Novationxd

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015c332c97

Ange ditt födelsedatum 3 September 2001

Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet ligger i genomsnitt på ca 6 timmar per dag lågt räknat, men brukar ofta överstiga och blir lätt att man sitter 10+ timmar. Utöver min fysiska aktivitet så tillbringar jag väldigt mycket tid offline på dc då jag är ledning och alltid försöker förbättra vårat jobb.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 3 Augusti 2025

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Aldrig blivit bannad. https://ibb.co/fd29K5S2

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att upprätthålla ordningen på servern och höja RP'n bland invånarna. Vid behov ska servervakt kicka folk som bryter mot serverns regler. En servervakt ska INTE förfölja eller leta efter folk som bryter mot serverns regler utan enbart vaka över ens omgivning och agera vid regelbrott. Utöver detta ska allt ske som i vanlig ordning med hjälp utav staff.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa till med att bibehålla ordningen och se till att RP'n håller en hög standard. För mig handlar det om att kunna stötta spelare och förebygga onödiga konflikter som jag kan se väldigt mycket av med jobbet som Ledning på Marja-Lisas. Det är ofta man ser folk som går ut ur sin karaktär och sedan börjar slåss vilket man ser dagligen hos oss. Detta vill jag motverka genom att ha möjligheten (om det krävs) att kicka dem som bryter mot serverns regler.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption handlar om att man utnyttjar den roll man har för att kunna förenkla för sig själv eller andra på bekostnad utav företaget eller servern. Det kan till exempel vara att ge sig själv rabatt trots att man inte ska ha det.

Abuse är att man missbrukar verktyg eller funktioner man har som till exempel servervakt för att kicka folk man inte tycker om eller som gör något man ogillar trots det att det följer reglerna. Med andra ord, påverkar RP'n negativt trots att det inblandade gör rätt för sig och följer reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka