Ej Antagen Saabpro93 | Ansökan till Servervakt [Jimmie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saabpro94

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
309
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Mustafa

Vad heter du på discord? Saabpro94

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015ddfe274

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar är jag oftast aktiv cirka 2–3 timmar per dag, främst under eftermiddag och kväll.
Under helger är jag aktiv 7–10 timmar per dag, beroende på om jag har andra åtaganden.
Under lov, som exempelvis sommarlov eller jullov, kan jag vara aktiv upp till 12–14 timmar per dag.

Jag är generellt aktiv på servern flera dagar i veckan och kommer in vid behov

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive sedan 2022, med ett kortare uppehåll. Jag kom tillbaka till servern för några månader sedan och har sedan dess varit aktiv igen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har haft en ban under 2022–2023. Utöver detta har jag inte blivit bannad, förutom en felaktig anticheat-ban som senare löstes.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att avlasta staffteamet genom att hantera mindre men tydliga regelbrott som sker på servern. Detta inkluderar exempelvis VDM, uppenbart lall, förstörda fordon som lämnas, samt andra regelbrott som sker utanför pågående RP-scenarion.

En servervakt ska inte ingripa i pågående RP i onödan, utan låta scenarion avslutas och istället ta ärendet efteråt om det krävs. Vid större eller osäkra situationer ska servervakten kontakta staff via SV-chatten.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hjälpa till att höja kvaliteten på RP:n och underlätta arbetet för staffteamet. Staff kan omöjligt se allt som händer på servern, och där vill jag bidra genom att ta hand om mindre ärenden så att staff kan fokusera på större och mer komplexa problem.

Jag är lugn, stresstålig och kan ta instruktioner samt feedback. Mitt mål är inte makt eller fördelar, utan att bidra till en bättre och mer rättvis spelmiljö för alla spelare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse innebär att man missbrukar sina rättigheter som servervakt, till exempel genom att använda kommandon för egen vinning, kicka eller banna någon av personliga skäl, eller använda verktyg som toggleid för att få ett övertag i RP.

Korruption kan förekomma om man gynnar sig själv, sina vänner eller sin fraktion genom sina befogenheter, till exempel genom att ignorera regelbrott eller påverka utgången av ett scenario.

Som servervakt är det viktigt att alltid vara neutral, rättvis och professionell, samt att aldrig använda sina rättigheter för egen fördel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka