Ej Antagen ZXA | Ansökan till Servervakt [Jimmie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZXA

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilton

Vad heter du på discord? w2zx2

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015a806296

Ange ditt födelsedatum 2 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varannan vecka men är aktiv hela tiden veckan jag är hos farsan. När jag är hos morsan kan jag ej bara aktiv om jag inte sover hos farsan några extra dagar, men kan inte göra jätte mycket åt det pågrund av skilda föreldrar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i ca 1 o halv månad nu och känner att jag vill kunna bidra ännu mer

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 23 gånger. https://ibb.co/vCxHb61y

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har uppgiften till att se till att folk inte kommer och lallar hej vilt och att hålla bra stämmning. Servervakt kan ochså vara där för att kunna kicka/sv-banna dom som ej följer reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt pågrund av att jag stötter på en del lallare på servern speciellt när jag arbetar på marjalisa, Jag vill ochså kunna bidra till servern mer för att jag ej tycker medlem är tillräckligt för att kunna bidra så gott jag kan till servern. Jag vill se till att servern ska va på allra topp och vill då vara med och hålla koll så inga bryter mot regler osv. jag vill ochså göra mitt bästa för att servern ska vara toppnotch rp även om jag bara är sv så vill jag göra mitt bästa för att bidra med en bra rp nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man t.ex använder sin sv-perms till att kunna göra det som gör att jag är vinnaren i allt, t.ex kicka någon när jag hhåller på föora ett senario. och abuse är nästan samma sak att använda sin makt för att hota folk med bans/kicks för att visa att jag bestämmer vilket absolut ej är tillåtet. Vi server vakt och staffs ska hålla koll så att alla trivs på servern och att rpn ska vara topp notch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka