RuSty | Ansökan till staff | [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RuSty

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: RuSty

Hur gammal är du? 14

Vad heter du? Jonathan

Vad heter du på discord? RuSty#7802

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Runt 16:00 på vardagar men på helger när som helst.

Vad skulle du göra om du blir staff? Såklart hjälpa till ingame men också i discord med support ärenden och andra grejer. Hade också försökt va så aktiv som möjligt så jag kan hjälpa samhället då det behövs. Sen bara hjälpa det stora och shyssta samhället som Multistaden har.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Yes. Jag va HQ på en server och det funkade så här vi försökte ju hålla ett sånt bra samhälle som möjligt och vi hade väldigt svåra intervjuer då man har vart med om att vissa som låter bra är inte så bra som man tror så vi hade väldigt svåra intervjuer. Sen va vi väldigt strikta med att man skulle kolla igenom regler så man får det rpet man har strävat efter ett bra tag. Men vi försökte ändå va snälla och hjälpa alla på ett vänligt sätt m.m.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, som sagt har vart HQ på en server och skulle säga att jag har erfarenhet inom staff yrket. Vet alla knappar då man är staff så vet hur man speccar o allt sånt. Sen att man inte ska bli sur eller ledsen för man får kritik. Enligt mig är kritik en bra sak då man lär sig av kritik och sin misstag m.m.

Vad kan du om skripts? Jag är inte den bästa inom scripts men det är saker som man lägger in på en server t.ex. Bilar, vapen, jobb m.m.

Nekad pågrund av inaktiviet. Ifall du fortfarande är intresserad så kontakta mig så låser jag upp ansökan.

Tillbaka