Antagen Vinnis | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinnis

Medlem
Servervakt
Meddelanden
550
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Enis

Ditt discordnamn: enis_1

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? För jag anser att jag är den rätta i staff teamet. Det är eftersom jag bryr mig om servern och vill hjälpa till att skapa en rättvis och rolig miljö för alla spelare. Jag är aktiv, lugn i stressiga situationer och kan ta beslut på ett moget sätt. Jag vill bidra till en bättre upplevelse genom att hjälpa nya spelare och se till att reglerna följs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det svåra med Unive är just nu mycket RPn, såklart kan det vara åt alla andra håll såsom Jobb sidan eller den kriminella sidan. Jag tycker att Rpn på servern behöver höjas lite mer. Åtgärder kring detta behövs tas och det är jag beredd på att göra!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? De jag/vi i staff teamet ska göra är jobba genom tydlig kommunikation och samarbete. Vi kan delar upp ansvar till exempel och ta tag i regelbrott. Jag skulle också vara noga med att dokumentera ärenden och diskutera svårare fall med teamet för att säkerställa rättvisa beslut.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara väldigt mogen och våga ta svåra beslut, vara så proffsig som möjligt då man har ett ansvar på sin rygg.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? När jag har tid så kommer jag självklart att ställa upp. Denna tiden är då nästan varje dag, såklart finns det dagar där man måste fokusera på privata saker men jag är väldigt aktiv och kommer hålla en god aktiv nivå.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, har varit MA par gånger samt servervakt innan osv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nur.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka