Antagen abdu_10454 | Ansökan till Staff [Dalmasen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdu_10454

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Ditt discordnamn: abdu_10454

Ange ditt födelsedatum 26 April 2010

Varför ska just du bli staff? .Jag anser att ni borde ta in mig som staff då jag är en väldigt lojal spelare på Unive, och inget kan ta det ifrån mig. Jag är en väldigt aktiv kille som älskar att spela och hjälpa till, på fritiden kommer jag engagera mig till Unive och alltid vara aktiv varje dag. Jag har en väldigt bra talförmåga och skulle säga att jag är väldigt social av mig som kommer förenkla mitt arbeta som staff att föra konversationer med spelare när dem behöver hjälp. Jag är en lugn och mogen person som brinner för Unive, dessutom har jag tidigare egenskaper inom både staff arbete och mera. Enligt mig och många andra är jag en ansvarstagange grabb som trivs med att jobba tillsammans med folk. Jag har tidigare ansökt till till exempel Medlems Ansvarig där jag tyvärr inte fick en chans. Det som gör mig unik bland andra spelare är att jag är väldigt dedikerad och ambitiös, jag har ett bra tålamod och vill endast att servern ska förbättras. Jag har inga tidigare bannlysningar eller varningar på något sätt och är en exemplarisk spelare :D

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar på Unive är hur lång tid det kan ta för spelare att få hjälp eller att ta medlems intervjuer.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Framförallt kommer jag bidra med min aktivitet och alltid fokusera på staff arbetet före RP eller liknande, behöver någon hjälp så ska man inte behöva vänta. Jag kommer att hjälpa till så fort jag kan och dessutom samarbeta med andra staff medlemmar om hur vi kan hjälpa folk så snabbt som möjligt. Jag är en kille som trivs med att prata med folk och därför hade jag kunnat prata med andra staffs och se hur dem tänker om frågan.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att ta ansvar över sina beslut och över sin roll som staff. Man ska alltid behandla alla likadant oavsett vad, man håller sig lugn och tålmodig i stressiga situationer. Som staff ska man vara en förebild för spelarna och därför arbeta professionellt. Kritik är något man ska ta på ett moget sätt och utöver kritiken kunna förbättras och ta lärdom över vad en spelare varit missnöjd över. Det är väldigt viktigt för mig att agera professionellt som staff eftersom att man skall representera Unive på ett bra sätt som en förebild och man ska agera professionellt för att kunna bidra med en bra stämning som staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har skola med ett väldigt skönt schema där jag kan ta tickets eller hjälpa folk digitalt via text från skolan. Jag tränar också 4 gånger i veckan i 2 timmar. Utöver det gäller spelet, jag kommer kunna vara väldigt väldigt aktiv som staff och alltid prioritera staff arbetet. RP är något som får vänta utöver staff arbete eftersom att det ALLTID väger störst. RP är något jag tycker är roligt men att hjälpa folk är ännu roligare.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan Januari 2025, men sen har jag såklart spelat innan on and off.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter som staff och ansvarigheter sen tidigare. Så det är inte något problem! :)

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Absolut inte, jag känner mig bekväm med att jobba med vad som helst!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka