Antagen pewpew | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pewpew

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
87
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William.

Ditt discordnamn: pewpew6895

Ange ditt födelsedatum 21 November 2011

Varför ska just du bli staff? jag känner att jag just vill bli staff, eftersom att jag har kunskaper och känner att jag passar bra inom denna roll! Kan ta rättvisa åtgärder, så att det ska bli jämt, och rätt för alla! samt för att jag kan samarbeta i ett team, och hjälpa till. Engagerad som gör för att kunna skapa trygghet, och att det ska kunna vara roligt för alla på unive! Hjälpsam, och vill att alla ska kunna ha det kul, samt att personer följer Unives reegler! Oavsett vad, så vill jag hjälpa alla och det kommer ej speella roll, vem personen är eller annat, vad för åtgärder det kommer tas m.m! Jag tål kritik, som gör att jag själv inte är rädd att göra rätt, och sätta ner foten.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Oftast, som märks som ni själv har skickat ut i information / (viktigt) är att, det pågår mkt OOC bland spelarna opå Unive RP. Kan vara riktat mot de som skjuter, och som har krim, att skicka ut i OOC när man har blivit skjuten, av andra/annat gäng. Eller att det sker anställningar att snacka OOC, och så. Som INTE är acceptabeelt! Vad som händer, är att vissa gör med mening, att vara en problem spelare. Att man begår massa regelbrott, bara för skojs skull! Det ska vi ej ha på unive!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vara aktiva som staffs, ta ansvar för ärenden DIREKT och kunna samarbeta med andra i staff teamet.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ta tickets, ser du att en spelare gör fel så ska du inte lämna det bakom, utan att det ska tas åtgärder! Inga åtgärder = då lär sig ej spelaren. Gäller samma med att ta support, och vara mogen. Rättvis oavsett vad, om det är din kompis eller annan nära!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? hur jag kommer lägga upp detta är, mest att jag kommer vara aktiv IG, och i unives DC. Vardagar, kommer jag kunna vara aktiv ofta till 22:30 från 14:30. Men mot helger, stiger det uppåt med massa mer timmar, från morgon till kväll. Runt vid 02:00 från klockan 09, på morgonen! Och vad som gäller IG, är mest staff arbete. Knappt RP:a!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela på Unnive vid slutet av november 2025. (Förra november).

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp. Jag har mycket tidigare erfaranheter som staff! Hur man agerar i sin roll, m.m!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Områderna som är skrivna, är de jag känner att jag kan jobba inom! Men mer kommer nog senare, om jag skulle bli staff!

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka