Antagen RobinBoras | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

STOOOR +REP

Bengan är en av de mest aktiva och kompetenta poliserna i unive. Gör bra beslut och skulle styrt upp polisen lika mycket som han alltid gjort genom sin tid som bitr. Förtjänar en chans och rpar väldigt bra, han har iaf social rp och är inte helt borta i det han gör. Skulle gjort det så jävla bra och utvecklat polis rpn enormt.

TA IN BENGAN LINDSTRÖM !!!!!!!!!

STOOOR +REP

Bengan är en av de mest aktiva och kompetenta poliserna i unive. Gör bra beslut och skulle styrt upp polisen lika mycket som han alltid gjort genom sin tid som bitr. Förtjänar en chans och rpar väldigt bra, han har iaf social rp och är inte helt borta i det han gör. Skulle gjort det så jävla bra och utvecklat polis rpn enormt.

TA IN BENGAN LINDSTRÖM !!!!!!!!!
☠️ Jag Håller inte med !!!!

+Rep Jag tror du är en av dom få inom polisledningen som vågar stå upp för sig själv och är faktiskt villig att ta in kritik och faktiskt försöka göra skillnad. Om du försätter som du gör nu tror jag du kan bli en riktigt bra chef (Jag vet också att vi inte sett öga mot öga med allting förut men över tid tycker du har visat dig själv vara en fantastikt polis som faktiskt bryr sig om kåren) Mvh Enkan

+Rep Jag tror du är en av dom få inom polisledningen som vågar stå upp för sig själv och är faktiskt villig att ta in kritik och faktiskt försöka göra skillnad. Om du försätter som du gör nu tror jag du kan bli en riktigt bra chef (Jag vet också att vi inte sett öga mot öga med allting förut men över tid tycker du har visat dig själv vara en fantastikt polis som faktiskt bryr sig om kåren) Mvh Enkan
Sa emot han 1 gång blev rödlistad och blockad på discord !!!!

+rep Enormt kompetent och engagerad ledare som verkligen förstår vad som krävs för att driva polismyndigheten framåt. Som biträdande rikspolischef har han visat prov på exceptionellt ledarskap, beslutsamhet och ett starkt rättspatos. Han är lyhörd, rättvis och alltid redo att fatta välgrundade beslut även i svåra situationer. Har en imponerande förmåga att skapa förtroende och samarbete, både internt och externt. Med sin erfarenhet, professionalitet och tydliga vision för en tryggare samhällsutveckling är han utan tvekan rätt person att axla rollen som rikspolischef. En ledare som verkligen inspirerar och tar ansvar!

Vilken chefs-position ansöker du till? Rikspolischef

Vad heter du i verkligheten? Robin

Vad är ditt användarnamn på discord? raabanb

Ange ditt födelsedatum: 9 Oktober 1994

När fick du medlemskap på Unive? För ca 5 månader sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef I verkligheten så har jag en mångårig erfarenhet som arbetsledare. Så att driva en större mängd människor till ett och samma mål är inget nytt. Jag har haft olika ledande roller inom Unives poliskår och sitter som biträdande rikspolischef idag. Jag tror att jag har gjort ett bra jobb. Jag försöker alltid att vara rättvis i min bedömning. Men det går självklart inte att göra alla nöjda. Jag har trots det fått goda rekommendationer från både poliser, kriminella samt staff.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att fortsätta precis som jag gjort den senaste tiden. Jag vill få upp rp nivån. Jag vill fortsätta ha roliga scenarion som gynnar hela servern. Jag vill att alla som har med polisen att göra får en så bra upplevelse som möjligt. Jag ska höja alla befintliga avdelningar och engagera mig till att få våra avdelningar till högsta kvaliten. Innan jag tar in nya. Detta är inte ett enkelt mål. Det vet jag. Men jag har gjort detta ett tag nu. Så jag vet vad det handlar om.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja absolut. Min tid idag är hög och den kommer inte ändras.

Har du läst våra grundregler? Ja
+rep

+rep Bästa Bitr vi haft på länge. Öppen , samtals villig och mogen , kompetent och styr redan polisen på bästa sätt , uppskattaar hans arbete som nuvarande Bitr , Känns mer som han e riks nu än vad nån annan har varit ever!🤙

+rep Extremt kompetent och mest passande för chef.

Förstår inte varför folk röstar på en person med samma ideal, tankesätt och åsikter som vår förra riks. Bengan vad den förra rikspolischefens biträdande vilket innebär att de har mer eller mindre samma idéer om hur kåren ska fungera, därmed kommer det med högst sannolikhet vara så att det mesta förbli detsamma som det var under Giovannis tid som chef. Jag hoppas att ni som +reppar förstår detta

Tillbaka