Ej Antagen dfvd | Chef-jobb ansökan [Wallins]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dfvd

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Wallins advokatsbyrå

Vad heter du i verkligheten? Fivel

Vad är ditt användarnamn på discord? Fivel8074

Ange ditt födelsedatum: 19 April 2010

När fick du medlemskap på Unive? Kommer ej ihåg men har haft det väldigt väldigt länge

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har erfarenheter inom Chef och när man ska vara chef måste man vara aktiv mycket, hantera stress, mogen och kunna hantera kritik, jag har haft en chef position på andra städer då jag har varit rikspolischef inom polisen, varit ägare på en bilfirma osv. Och det skulle pass mig att vara advokat chef då jag har varit polis och vet mycket väl om polislagarna och kan mycket om brott osv och vad som är rätt och fel då jag själv har varit rikspolischef på en annan stad och även direktör polismästare osv

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att alla ska veta att vi är en stor advokatbyrå som ej begår korruption och gör tjänstefel osv. Jag vill ha många anställda och de som är anställda ska tycka att jobbet är roligt och intress

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Absolut kommer jag vara aktiv mycket skulle säga på vardagar runt 2-5 timmar och helger typ max 12 timmar

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka