Antagen RobinBoras | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Raaban

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
6
Vilken chefs-position ansöker du till? Rikspolischef

Vad heter du i verkligheten? Robin

Vad är ditt användarnamn på discord? raabanb

Ange ditt födelsedatum: 9 Oktober 1994

När fick du medlemskap på Unive? För ca 5 månader sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef I verkligheten så har jag en mångårig erfarenhet som arbetsledare. Så att driva en större mängd människor till ett och samma mål är inget nytt. Jag har haft olika ledande roller inom Unives poliskår och sitter som biträdande rikspolischef idag. Jag tror att jag har gjort ett bra jobb. Jag försöker alltid att vara rättvis i min bedömning. Men det går självklart inte att göra alla nöjda. Jag har trots det fått goda rekommendationer från både poliser, kriminella samt staff.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att fortsätta precis som jag gjort den senaste tiden. Jag vill få upp rp nivån. Jag vill fortsätta ha roliga scenarion som gynnar hela servern. Jag vill att alla som har med polisen att göra får en så bra upplevelse som möjligt. Jag ska höja alla befintliga avdelningar och engagera mig till att få våra avdelningar till högsta kvaliten. Innan jag tar in nya. Detta är inte ett enkelt mål. Det vet jag. Men jag har gjort detta ett tag nu. Så jag vet vad det handlar om.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja absolut. Min tid idag är hög och den kommer inte ändras.

Har du läst våra grundregler? Ja

+rep Sitter nu som Bitr rikspolischef och gör ett otroligt jobb, vi behöver han som chef!

+rep, Nuvarande Bitr Chef och sköter det grymt. Hade lätt kunnat sig dig som chef!

+rep Riktigt bra snubbe som verkligen bryr sig om kåren och vill driva den framåt. 100 gubbe verkligen

Så stor - rep som möjligt asså denna grabben är så jävla partisk mot sina vänner och spelar primärt för att ha makt och styra

+rep Bengan är helt rätt individ han har lagt ofantligt mycket tid bakom sitt arbete och har åldern och kompetensen för att bli RPC

TA IN HAN!

++rep riktig kompentent polis samt förtjänar polischef då han är akitv mogen seriös

Tillbaka