Accepterad Robban.. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

static0014

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161164784/

Ditt Hex-ID: 1100001479443f0

Vad är din discord tagg? Robban#5829

Vem var det som bannade dig? doughen

Bild på banmeddelande: 6908a0edde70627face3ebedd38397fc.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag åkte helikopter och försökte landa och sen när jag åkte upp lite så gick helikoptern sönder men vi landade och när jag hoppar ut så skulle jag springa till min vän som flög ut ur helikoptern. Och min rp med skadorna var dålig och de ska inte upprepas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte helikopter och försökte landa och sen dog helikoptern i luften. vi åkte ner och sen behövde vi skynda oss så vi inte skulle sprängas sen vet jag att jag var dålig på att rpa på skador och de lovar jag att de ej ska aldrig upprepas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker de för att vi landade mjukt och vi kunde inte ha skadads och sen att vi skulle hoppa ut för att ej sprängas. Kan förstå att de såg lite fel ut men att man hellre bröstar lite skador än att ha kunnat sprängas men förstår att jag skulle gjort bättre från mig med skadorna de förstår jag och de ska jag bättra mig med

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare men de var ett tag sen och har lärt mig utav alla banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte men kanske varit bättre på att köra helikopter xD

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag aldrig ska köra helikopter igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka