Huggan12
Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-motor-5avz — FiveM, Utgår 2026-03-18
Anledning: landar helikopter mitt på en öppen väg
Bannad av: Rafe_gafe
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag skulle åka och fixa mina kläder i en kläd butik och då så landade jag med min helikopter utanför klädbutiken på vägen och jag tänkte inte på att det är suntförnuft ville bara fixa kläderna snabbt och enkelt och sen åka vidare nån minut efter får jag ett staff samtal och staffen berättar att jag ska hoppa support och när jag sitter i support så berättar han att jag kommer bli bannad och varför då blir man ju såklart lite ledsen för detta spelet är ju det enda man kör och det är svin roligt att rollspela i unive.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar att jag blev bannad förstår varför jag blev bannad pga jag landade med helikopter på en väg det är ju självklart suntförnuft nu när man tänker på det.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att tänka mer vad jag hade gjort och inte gjort lite mer och annorlunda jag kunde gjort är att leta efter en helikopter platta att landa på som någon i verkliga livet hade gjort. jag vet att jag inte ska göra en ban överklagan här men temporär avstängning sidan funkar ej.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag har lärt mig att inte landa helikopter vart som helst och tänkta mer suntförnuft.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår