Ban-referens
fivem-lacken-214 — FiveM, Utgår 2026-03-08
Anledning: Drar ut folk ur körande Helikopter
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag körde till sjukhuset och då möte jag på av minna kollegor, då gick jag och parkerade min bil och gick till dem. När jag kom fram så stog de en sjukvårdare med dem med en helikopter rätt bredvid. Vi alla pratade med varandra men då började jag och sjukvårdaren tjafsas då han sa att jag inte kan minna lagar inom poliskåren och då grublade vi över de tills han bestämde sig för att boxa mig och då försökte jag försvara mig själv och boxade tillbaka men jag missade. Han hoppar in i helikoptern och då tänker jag att de dumt av han att slå mig sedan försöka springa i väg, så jag drog ut han från helikoptern som var rätt dumt av mig för att han skulle givitvisst flyga uppåt men jag tänkte inte på de i stunden och drog ut han. Jag drog ut han när helikoptern var fortfarande nere på marken men han kom inte ut föräns han va ungefär 10-20 meter i luften och då kom han flygandes ner med helikoptern som då sprängdes den och döda oss.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar full ansvar då de va rätt dumt av mig att dra ut en person från ett startat flyg fordon.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte göra om ett sånt misstag och tänka innan jag utför. Jag hade nog tänkt mig för och kanske säga till minna kollegor att ringa han då dem var vänner och kanske till och med ta han till förhör då han slog mig som då är fel av han.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vet att jag gjorde fel av mig då jag kunde gjort allt så mycket annorlunda, men jag lallar it på servern och det var inte meningen att han skulle då dragits ut uppe i luften men nere på marken. Jag förstår att jag har begått ett misstag men det var inte meningen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja