Nekad Realjultomten | Åtgärd Överklagan [Basse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realjultomten

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
-31
Åtgärds-referens
ID: 2628 — Normal (8p)
Typ: Saknar kreativitet (§ 5.1b), Sunt Förnuft (§ 4.1j)
Anledning: åker heliekopter och försäker snacka med han men han dödar han istället
Personal: Basse
Datum: 2026-05-09
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var i mitt gäng hus och jag tog ut en helikopter då åkte jag lite runt sen åkte jag till Sandy sen såg jag en person där som cykla från sjukan Han cyklade jag åkte efter han sen landade jag helikoptern på på vägen det var väldigt dumt sen åkte jag efter han mot Knivsta då kollar jag om han vill ha skjuts han svarade inte jag åkte efter han och då råkade jag köra in han två gånger eller en en rätt så dålig på att köra och jag råka köra in i ett träd jag tog han till sjukan

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Åtgärden jag blev ju bannad för sånt förnuft det var jävligt dumt av mig, kommer inte göra om det och tänka på hur jag kör till nästa gång. Jag tänker att jag förtjänar en ny chans för jag kommer inte göra om det nån mer och sitta och köra in i han och andra också så är det ju vdm man kan ju säga att det är grov vdm jag har fattat mina åtgärder. Jag tycker att jag förtjänar en ny chans

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka