Accepterad RezRoz | Polismyndigheten Ansökan [Dorre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ANVÄNDSINTE

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 3 Juni 2004

Vad heter du på discord? RezRoz#5018

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1,762

Hur aktiv kommer du att vara? Cirka ifrån klockan 11:00 till 23:00, olika varje dygn,

Vad heter du? Johan Eriksson

Hur gammal är du? 26.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag är simkunnig och har varit sen år tillbaka.

Varför vill du bli polis? Jag är intresserad att bli polis eftersom jag vill vara en större del av samhället. Jag vill påverka de med säkerhet och förökning av trygghet inom dagens samhälle. Alltså jag har intressen för polisen för jag vill arbeta med folk, och inte med fordon eller liknande. Alltså, jag vill prata med folk, lära känna folk och allt annat möjligt man gör inom polisarbetet. Men jag är även också intresserad att bli polis för de skulle ju såklart bli en livs minne tills man går i pension. När de kommer till den fysiska delen med utrustning så är jag inte ett dugg intresserad att använda skjutvapen. Såklart om jag hamnar i en situation där jag har behov av de så kommer jag ju använda de. Men jag har inga intressen av användning av skjutvapen.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? De jag anser är de viktigaste inom dagens polisyrke är säkerhet inom samhället där mycket folk befinner sig. Eftersom ofta så kan de blir bråk, tjafs och andra konflikter som kan leda till grövre misshandel. Alltså de jag anser är de viktigaste i polisarbetet är att synas. Såklart så är de viktigt att stoppa rån och sånt också, men de jag anser är topp på listan är att synas och visa att säkerhet är nära.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag kan allt om yrket, eftersom jag gick ut polishögskolan för bara några månader sen. Inom polishögskolan så lärde jag mig grundutbildningar och allt möjligt som är bra att veta inom polismyndigheten. Alltså de man lär sig på en polishögskola.

Har du några tidigare erfarenheter? Eftersom jag nyss kom ut ur polishögskolan så har jag endast den erfarenheten, jag ansöker ju till Unive Polismyndigheten för att påbörja min AOP, alltså Aspiration Period.

Hur är du som person? Jag är en extremt trevlig person att umgås med, jag kan prata om alla olika ämnen utan att bli förbannad eller något liknande. Alltså jag är en allmänt trevlig person, jag har de extremt svårt för att bli arg eller något liknande. Alltså jag är väldigt duktig på att hålla lugnet.

Är det något vi bör veta om dig? Extremt nötallergiker.

Tillbaka