Inaktuell plutti_glutti | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gon_kers

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Gonke

Ange ditt födelsedatum 21 December 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag vill utveckla min roll som helper och ta hand om de nya spelarna och hjälpa/vägleda de och vara en ansvarstagande person och visa vad som är rätt och fel samt svara på deras frågor om de har några.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo varför ni just ska välja mig är för att jag är ansvarstagande och tänker till en extra gång innan jag pratar samt att jag är ganska skojig men seriös när jag behöver vara det

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Nej men man ska bemöta alla likadant alltså med respekt och en snäll och lugn ton samt behandla alla lika dant

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill såklart se så alla medlemmar har det bra på servern och se så de sköter sig och utveckla de så att alla får en bättre RP nivå

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Såklart att man ska vara mogen och inte någon som skriker i micken och håller på att tönta sig och såklart att man vet hur man ska bete sig i olika situvationer samt att behandla alla andra både icke medlemmar samt medlemmar med lika mycket respekt

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle "ta på mig" en allvarlig samt hård karaktär som sen går över till snäll rolig och får de som ska bli medlemmar får en trygg känsla att "detta är en bra server " och att de kan se fram emot att komma hem efter skolan och sätta på datorn och känna "faaan vad gött med lite unive"

Hur ser din aktivitetet ut? Jag tycker den ser riktigt bra ut på vardagar är den från cirka 15-21 och helgen 10-04

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Som sagt är jag redan helper men vill utveckla min roll helper genom att bli medlemsskaps ansvarig och hoppas att vi ska kunna ses och få många att lyckas i framtiden :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka