Ej Antagen Alfz_zz | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? alfred

Ditt discordnamn: gonome0105

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? för att när jag vill något är jag extremt driven att få min vilja igenom samtidigt som jag är smidig och snabb lärd. Har även varit MA några veckor som jag sedan sa upp för jag hade mycket i skolan då de va i början på skol terminen. Men känner nu att jag har mer tid och mindre saker i skolan. Jag har en extremt bra själv driven förmåga där jag kan jobba själv och inte behöver nån som säger till mig vad och hur jag ska göra. Efter jag lärt mig då såklart men kommer vara driven denna gång att ta tag i staff arbetet och förbättra spel upplevelsen

Vad tycker du inte fungerar på Unive? de jag tycker de brist på är report tider men stor plus rep till bubbel som gör de extremt bra när han e ig men alla kan ju inte va ig hela tiden och då tycker jag att de borde förbättras. Sen tiden man sitter i Krim support bör förbättras. Men tycker oxå nuvarande staffs gör ett extremt bra arbete

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Min plan med att bli staff är att sammarbeta med nuvarande staff teamet och lösa uppgifter som tillhör våran rank samt jobba med dom högre uppsatta i teamet för bli högre uppsatt med tiden. Och hålla en god ton mot alla och bli en av staff teamet

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? personligen ska man möta alla med respekt och på god fot och agera så som man vill bli bemött själv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer va en aktiv staff som inte kommer att rp så mycket har tröttnat på det så kommer vara aktiv på speccandet

Hur länge har du spelat på Unive? strax över ett år men som medlem och en sreiös rp sen nov förra året så prick ett år

Har du tidigare erfarenheter som staff? har varit Ma innan men de föll inte riktigt mig i smaken. Tyvärr så jag sa upp den men har andra planer för min eventuella helper osv

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? inte direkt kan jobba med lite vad som men helst dom jag bocka i där upp men jag ansöker för att göra skillnad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka