Inaktuell Yrix | Ansökan till Utvecklare

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yrix

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hayder

Vad heter du på discord? nxow.21

Vilka kunskaper har du inom Utveckling? Hej, mitt namn är Hayder. Jag har erfarenhet av Discord, cybersäkerhet och att upprätthålla säkerheten på olika servrar. Jag har tidigare arbetat med många Discord-servrar för att säkerställa att de är trygga och välorganiserade. Jag utvecklar även Discord-botar och har erfarenhet av olika tekniska lösningar inom Discord-ekosystemet. Min erfarenhet inkluderar både bot-utveckling, säkerhetshantering och serveradministration. Jag vill därför ansöka till Unive Utvecklarteam för att bidra med min kunskap inom Discord och in-game funktioner, inklusive botar, säkerhet och informationshantering. Jag är engagerad, noggrann och vill hjälpa till att göra servrar säkra och effektiva.

Har du tidigare erfarenheter inom utveckling på FiveM servrar? Ja, jag har många erfarenheter, men jag kan inte utveckla så mycket – mest bilspawn-koder och andra små grejer, men mitt fokus ligger främst på säkerhet.

Finns det något annat du skulle vilja berätta? Jag vill gärna samarbeta med andra utvecklare i Unvie-teamet för att höja säkerheten till högsta nivå.

Tillbaka