Accepterad Rexhy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Top G_

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad heter du på discord? Rexhy#5360

Ange ditt födelsedatum 11 Juli 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill bli de för att jag vill kunna bli staff sen och sen vill jag även testa på att vara medlemskapsansvarig för jag har aldrig varit de och vill testa bara för och se hur de är och sen även kunna bli staff sen för jag har varit staff sen innan och de var roligt men sen ville jag rpa så jag kunde inte vara helper längre men nu ska jag försöka bli detta först och sen försöka bli staff

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag är bra på att prata med människor jag håller en lugn ton när jag pratar och inte skriker och stressar inte utan jag tar det lugnt och jag har gjort såna här medlemskaps intervjuer en gång och de gick bra och det var roligt och de gick bra och jag kommer vara aktiv mycket och hjälpa till så fort någon sitter och väntar eller något och hjälpa till direkt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta människor med en god ton och ja vara trevlig och visa respekt till personen så personen inte blir stressad eller för nervös utan man ska ta de lugnt och prata med personen lugnt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jo asså ifall man är medlem på unive eller blir det så ska man ju visa respekt till alla och man ska inte lalla utan rpa med en hög rp nivå och ta det seriöst och inte bara skapa massa problem direkt utan man ska som medlem bete sig helt enkelt

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De dem ska ha som krav är ju att dem ska ha respekt dem ska inte lalla och dem ska ta det seriöst och inte skapa problem direkt och de ska också läsa igenom reglerna innan dem blir medlem det är ett stort krav

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är ju att se till så att vi får in medlemmar på servern och få in medlemmar som kan rpa och tar rpn seriöst och se till så att rätt folk blir medlemmar

Hur ser din aktivitetet ut? jag är väldigt aktiv jag kommer hem ungefär vid 3 varje dag från skolan och kommer börja att läsa och ta intervjuer direkt och på helger kan jag börja vid 2 ungefär det beror på men sen är jag vaken till 2 på natten och på vardagar till 21:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej bara att jag är redo att jobba hårt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka