Antagen björn stryparn | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? davan777

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2005

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill hjälpa andra att få en chans att komma in på unive servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag kan alla regler, jag vet om det är AI eller inte, jag har spelat på den här severn i nästan ett år och jag är bra på att bedöma. texter

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska visa respekt och vara vänlig men ärlig mot perssonen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle Bygga en stark gemenskap och Skapa mervärde för medlemmarna

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag tycker dom ska ha Respekt för andra medlemmar, Aktivt deltagande, kunskapsdelning och samarbete och Följsamhet till regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Hantera ansökningar t.ex godkänd eller nekad på ett rättvist sätt. Vara tillgänglig för att svara på frågor och hantera missnöje från medlemmar.

Hur ser din aktivitetet ut? helger vid 10:00-23:00 lov 12:00 1:00 arbetsdagar - skoldagar 15:00-21:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag känner mig som en bra person för detta job.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka