Antagen That_Pingu | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobby001534

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Holmström

Vad heter du på discord? bobby001534

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa till att ta in seriösa och kompetenta spelar som vet vad rp går ut på och hur man rpar

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag har över 1700 timmar inom rp så jag vet vad jag pratar om när det kommer till vilka som faktiskt kan rpa och jag är väldigt kompetent samt väldigt aktiv då jag sitter inne hela dagarna och inte har något annat att göra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med vänlighet, respekt och man ska absolut aldrig göra narr av någon om de har till exempel tal svårigheter såsom stamningar med mera.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att det ska vara unikt att vara medlem här alltså att man inte bara ska kunna bli medlem hur som helst utan man ska kunna känna att man verkligen har förtjänat det och kämpat för det.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att vara seriös och kunna förstå vad rp innebär men även kunna reglerna, mer än så tycker jag inte att man ska begränsa en spelare.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ett ansvar att se till att inte fel personer blir medlemmar och så att folk känner sig välkomna och så att de känner att de vill fortsätta spela här på unive.

Hur ser din aktivitetet ut? jag brukar vakna mellan 13:00 och 16:00 och då sätter jag mig vid datorn o sedan sitter där till ca 05:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har varit staff och MA på flera olika servrar innan och jag har för mig att jag även var det på unive för nått/några år sedan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka