Nekad Regoo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Regoo

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198800508026/

Ditt Hex-ID: 110000132151480

Vad är din discord tagg? styx_666

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: screen.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag svarade en av våra medlemmar i OOC chatten utan vetskap av vad som hade skrivits innan då jag låg förlångt borta. Men när vi pratade efter jag förstår jag hur det såg ut från Emilias vinkel att jag vill bli plockad när jag låg död.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde runt på flygfältet där de körde runt massor av bilar från massa olika gäng. Plötsligt hoppar det ut folk och började skjuta mot våran bil utan någon anledning. Efter det så har en person skrivit massa i OOC chatten lite längre bort som jag inte kunde se. Sedan när personen flyttades närmre så svarade jag på vad han skrev utan att veta att han hade bett om att bli upp plockad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hade ingen aning om att någon annan hade bett killarna som sköt ner oss via OOC chatten att plocka med honom till sjukan då jag detta skedde för långt bort ifrån mig. Sedan när han flyttas närmre så svarar jag på vad han skriver och blir bannad för detta. Men eftersom Emilia har speccat och sett hela chatten så förstår jag att det blir fel vinklat. Då jag fick reda på att han skrivit "snälla plocka mig". "Jag är med i syrianska". Jag skrev iallafall inte så för att bli upp plockad av någon.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad en gång för FearRP

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använda OOC chatten alls

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte använda OOC chatten, Inte svara någon samt inte ge ut info då det kan ha skrivits saker som man inte vet om så det blir fel vinklat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka