Accepterad Regoo | Ban Överklagan [Norrland]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Regoo

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198800508026/

Ditt Hex-ID: 110000132151480

Vad är din discord tagg? styx_666

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: banmedd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För mig så var det en enkel uppfostring av gängmedlem då både jag som vice boss och bossarna vill att våra medlemmar ska beté sig både mot oss och andra på servern med respekt för att framföra så bra RP som möjligt. Att man inte ska gå runt och va dryg mot andra och ha attityd bara för att man är med ett gäng. Så jag tror att jag blev bannad för att han blev ner skjuten och att de kunde skett på ett snyggare sätt bakom stängda dörrar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod i mitt gänghus i rondellen och pratade med några vänner. så kommer en person fram och säger något och drar fram sitter vapen och säger att han ska skjuta ner hans gängvän vilket är en vice boss

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är fel för vi läxar upp våra medlemmar på vårat sätt. Men jag håller med om att det kan skötas på ett annat sätt då två andra blev drabbade. Och det förstår jag och kommer att ta med mig på min resa att sköta det på ett bättre sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har varit bannad för FearRP som jag inte har upprepat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. håller med staffs hapyx och bubblegum att jag kunde ta in honom i huset och torterat honom / läxat upp honom där inne. istället för att skjuta honom på plats, Men det blir lite impulsivt om man säger så till en vice boss liksom, Men nästa gång kommer jag att sköta det snyggare och bättre för alla parter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte vara så impulsiv oavsett situation. Att lösa saker snyggare och jag kommer ta med mig det verkligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka