Nekad ABCKlubben | Ban Överklagan [1mbcuh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABCKlubben

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109230933/

Ditt Hex-ID: steam:1100001447bd155

Vad är din discord tagg? damdung123

Vem var det som bannade dig? 1mbcuh

Bild på banmeddelande: unive ban rasism.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Råkade skriva i fel chatt, mitt fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi rpa bara som vanligt och sedan skulle jag skriva i dc men råkade visst skriva i ooc chatten istället vilket jag ber om ursäkt för

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban då jag gjorde fel men visste inte om att jag skrev i ooc chatten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad några gånger sedan 2020 eftersom det var då jag börja köra och har kört o perioder. Men har dels varit bannad för olika kriminella regelbrott osv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat dubbelkolla så att jag inte skrev i fel chatt, finns inte så mycket jag kan göra åt saken nu eftersom gjort är gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ska dubbelkolla nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka