Ej Antagen Realsonic1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realsonic1

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad heter du på discord? Realsonic1

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ansöka till Medlemskapsansvarig för att jag brinner för community byggande och vill hjälpa Unive att fortsätta växa med engagerade och seriösa medlemmar. Jag trivs i rollen att få vägleda nya spelare och se till att alla känner sig välkomna och inkluderade från start.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig eftersom jag är ansvarstagande, professionell och har en god förmåga att kommunicera på ett respektfullt sätt. Jag är organiserad, stresstålig och har ett öga för detaljer, vilket är viktigt när man hanterar medlemsansökningar och följer upp riktlinjer.

Som Medlemskapsansvarig handlar det inte bara om att godkänna eller avslå ansökningar det handlar om att bygga ett starkt community där rätt personer får plats. Jag kommer lägga stor vikt vid både ansökningarnas kvalitet och hur väl de stämmer överens med Unives värderingar. Jag vill också skapa en positiv första kontakt som får nya medlemmar att känna sig trygga och motiverade att bidra till servern på ett bra sätt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta andra med respekt, tålamod och öppenhet. Oavsett situation ska man lyssna aktivt, visa förståelse och vara tydlig men vänlig i sin kommunikation. Att skapa ett inkluderande klimat bygger på att alla känner sig hörda och värdefulla.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill stärka betydelsen av att vara medlem genom att lyfta fram att det innebär ett ansvar att representera servern på ett positivt sätt. Att vara medlem på Unive ska vara något man är stolt över det ska innebära att man respekterar reglerna, bidrar till gemenskapen och strävar efter att utvecklas tillsammans med servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Följa serverns regler och riktlinjer, Visa respekt och ansvar i spelet och mot andra.

Vara aktiva och bidra till en positiv stämning, Ha en grundläggande mognad och förståelse för hur en RP-server fungerar.

Vara öppna för feedback och utveckling.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle vara att säkerställa att alla nya medlemmar passar in i communityn och förstår vad som förväntas av dem. Jag skulle ansvara för att kommunicera tydligt, följa rutiner, dokumentera beslut korrekt och alltid prioritera serverns bästa i varje enskilt fall.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar (måndag-fredag) är jag aktiv på kvällarna, vanligtvis från ca 17:00 till 22:00. På helger är jag ofta inne större delen av dagen, från cirka 12:00 till sent på kvällen. Under lov och ledigheter är jag ännu mer flexibel och kan vara aktiv nästan hela dagen. Jag är van vid att planera min tid och kan snabbt vara tillgänglig om behovet finns.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är en person som alltid strävar efter att vara lösningsfokuserad och att skapa god stämning där jag är aktiv. Jag tycker också om att lära mig nya saker och är öppen för att få feedback för att kunna förbättra mitt arbete ytterligare. Jag ser fram emot att få bidra till Unives fortsatta utveckling!

Ej antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka