Ej Antagen Fakeakerblomman | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? akerblommanz

Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskap ansvarig för att kunna hjälpa alla som ansöker till Medlem. Jag tycker även det är kul att ha en uppgift i en server, gillar inte bara vara medlem. Min mening med att vara på servers är att hjälpa. Och jag känner att jag skulle vilja hjälpa medlemmar. Därför ansöker jag till Medlemskap ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag borde bli intagen för att jag är jäkligt aktiv. Jag är väldigt trevlig och bemöter alla människor med respekt. Jag har tappar inte humöret lätt. Jag brukar även ligga på jäkligt mycket när det verkligen behövs. Skulle någon säga kan du ta 2 intervjuer nu, så skulle mitt svar vara såhär "Absolut det löser jag". Jag är en bra person för att undvika att skaffa problem. Lättare sagt hjälper gärna.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker absolut att man ska möta alla med respekt. Jag tycker även att man ska vara den som är snällast och trevligast det går alltid hem hos alla och man visar speciellt en bra sida när man är snäll och trevlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja säga att allt är bra. Men kommer försöka vara så snabb som möjligt på forumet och ta intervjuer hela tiden så att folk max ska sitta och vänta i 2 minuter.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska vara mogen och kunna rpa. Inte vara en liten unge som springer ruint och slåss, säger fula orf, hetsar occ

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag måste ha et trevligt bemötande, vara engagerad, snäll, hjälpsam

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv minst 3 timmar per dag i veckan. Och helger minst 6 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte speciellt. Skrev inte JÄTTE utvecklande för klockan är 06:00 (kan mer)

Ej antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka