Antagen 1ce863447 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1ce863447

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? 1ce863447

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit servervakt väldigt länge och nu när jag blivit av med den tänkte jag gå ett steg till och bli ma istället och ta lite mer ansvar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har varit servervakt förut samt är väldigt mogen samt att jag kan hantera stress och är bra att prata med nya människor och kan följa instuktioner av högre uppsatta, kommer visa respekt mott alla spelare på unive. och hålla en trevlig ton vid interjuv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta/behandla alla med stor respekt med en trevlig ton och detta tycker jag personligen är väldigt viktigt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Få en högre rp nivå på servern samt ha många mogna och folk som är villiga att ha bra scenarion

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Hög rp nivå samt kunna förlora scenario ibland för att få en roligare rp nivå. Dom ska också vara mogna och kunna alla regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Se till att alla har koll på reglerna och kan framför bra scenarion. Jag tycker att man har ett stort ansvar inom unive ifall man blir medlemskapsansvarig man ska ockås se till inte specca för mycket då du inte ska ta staffs arbete men du ska mest fokusera på att ta medlemskaps intevjuer och vara aktiv på forumet och rätta ansökningar.

Hur ser din aktivitetet ut? 4-5h per dag beroende på

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? i dont tink så

Shortlist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka