Ej Antagen Bebsi12 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bebsi12

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? vilgot

Vad heter du på discord? beta0036

Ange ditt födelsedatum 23 Oktober 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till rollen som Medlemskapsansvarig är min starka vilja att hjälpa andra och bidra till en positiv och välkomnande gemenskap. Jag tycker det är roligt att assistera nya medlemmar och guida dem genom processen att bli en del av servern. Att känna att jag kan göra skillnad genom att skapa en trygg och engagerande miljö motiverar mig mycket. Jag har tidigare varit staff, vilket gav mig värdefull erfarenhet av ansvar, kommunikation och lagarbete. Jag lärde mig hur viktigt det är att bemöta alla med respekt, vara rättvis och samtidigt hålla ordning på servern. Nu vill jag gärna få en ny chans att visa att jag kan använda mina tidigare erfarenheter till att utvecklas ännu mer. Rollen som Medlemskapsansvarig passar mig eftersom jag är engagerad, social och gillar att se nya medlemmar trivas och bli aktiva i gemenskapen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som Medlemskap Ansvarig eftersom jag är aktiv, engagerad och alltid redo att hjälpa till där det behövs. Jag tar ansvar för mina uppgifter och ser till att de blir genomförda på ett strukturerat och noggrant sätt. För mig är det viktigt att alla medlemmar känner sig välkomna, sedda och inkluderade, och jag gör mitt bästa för att skapa en positiv och trygg gemenskap.

Jag är bra på att kommunicera och lyssna på andra, vilket gör att jag lätt kan förstå medlemmarnas behov och frågor. Om någon behöver hjälp är jag alltid tillgänglig och försöker hitta lösningar så snabbt som möjligt. Jag är också driven och tar gärna egna initiativ för att förbättra medlemsupplevelsen och utveckla verksamheten. Med min energi, mitt engagemang och min vilja att hjälpa andra tror jag att jag kan bidra på ett väldigt bra sätt i rollen som Medlemskap Ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor på ett trevligt och respektfullt sätt. Att vara snäll, lyhörd och visa förståelse är viktigt för att skapa en trygg och positiv miljö. När man behandlar andra med vänlighet blir det lättare att samarbeta, kommunicera och bygga goda relationer.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka betydelsen av att vara medlem på Unive genom att göra medlemskapet mer värdefullt och roligare. Genom att skapa fler möjligheter till jobb och aktiviteter kan medlemmarna känna sig mer delaktiga och motiverade. När det finns mer att göra blir rollspelandet roligare, mer levande och engagerande. Jag vill att medlemmar ska känna att deras medlemskap verkligen betyder något och att det ger både nya chanser, gemenskap och bättre RP-upplevelser.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att de som är medlemmar på Unive ska följa reglerna, visa respekt mot andra och bidra till en trevlig gemenskap. Det är viktigt att man tar sitt rollspel seriöst, samarbetar med andra och försöker skapa bra och rolig RP för alla. Medlemmar bör också vara aktiva, hjälpsamma och öppna för att utvecklas och lära sig mer. På så sätt kan Unive fortsätta vara en trygg, rolig och engagerande plats för alla.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag vore Medlemskap Ansvarig skulle jag känna ett stort ansvar för att skapa och upprätthålla en positiv och inkluderande miljö för alla medlemmar. Jag skulle vara ansvarig för att hantera medlemskapen på ett organiserat sätt, se till att alla medlemmar känner sig välkomna och trygga samt att lösa eventuella problem eller konflikter på ett professionellt och rättvist sätt. Jag skulle också se till att medlemmarna får information om evenemang, aktiviteter och viktiga uppdateringar på ett tydligt och effektivt sätt. Dessutom skulle jag ha ansvar för att följa upp på medlemmars engagemang och hjälpa dem utvecklas inom gemenskapen, både inom RP och socialt. Ett annat ansvar skulle vara att säkerställa att alla följer de regler och riktlinjer som finns, för att bevara en respektfull och positiv kultur inom Unive. Sammanfattningsvis handlar det om att vara en stödjande och pålitlig person som medlemmarna kan vända sig till vid behov.

Hur ser din aktivitetet ut? varje dag i någon timme på helger 4 timmar sitta med medlem ansökningar eller mer och lov kanske 6 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Är ej medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka