Accepterad realeol. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: steam:1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? realeol.

Vem var det som bannade dig? izzteyy

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-07-27 145420.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att izzteyy valde att banna mig eftersom att jag körde ifrån kriminella som hoppade ut från bilen och riktade vapen och sa ut ut ut ut!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att det var pågående skottlossning vid loszetas one way vi åker på det larmet då åker vi på larmet. På platsen ser vi en vit bil osäker på vilket märke. Bilen pittar in jätte lite i polisbilen de stannar och riktar vapen och säger ut ut ut!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var till 100% rätt ban, jag gjorde fel och man får lära ifrån sig av det misstaget man har gjort. Jag kommer framöver absolut tänka på fearRP regeln samt undivka det som mycket som möjligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här flera gånger innan. 4 av gångerna var när jag var icke-medlem och resten var av olika slags anledningar som till exempel korrution inom polissmynidgheten vilket inte var meningen att det skulle hända. Senare har jag även råkat ut för C-logg. Första gången var ett misstag då min vän skulle bli bannad men av något skäl så bannade han mig istället. Senare har jag råkat ut för C-logg igen när jag behövde gå till skolan när jag var död IG och jag lämnade för att jag hade brottom. Jag har såklart lärt mig av alla mina bans. Jag tycker att det är viktigt att lära sig av sina bans verkligen och ibland blir det små fel men det är sånt man lär sig med tiden. Jag har även blivit bannad av en felaktig ban som var staff diss.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle hoppat ut från bilen och RPAT bättre och värna om karaktärens liv, samt ta upp händerna istället för att köra iväg när de riktade och de sa hoppa ut ut ut ut!. Men helt enkelt, så borde jag rpat bättre och värnat om karaktärens liv då hade allt gått bra och rpn hade varit bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man verkligen aldirg ska köra ifrån när någon riktat vapen oavsett om man är polis eller kriminell spelar ej roll. Dessutom att man verkligen ska värna om karaktärens liv och det är verkligen en prio som man bör förstå för det är grunden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka