- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 5
Ban-referens
DC-0af0d3 — Discord, Permanent
Anledning: Avstängd från Discorden
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag gjorde en GIF om en medlem i servern som inte menade gott.
Jag förstår inte riktigt vad som flög i mig när jag gjorde det, jag lätt mina känslor ta över, jag kände mig arg och sårad över hur izzteyy hade behandlat mig och några andra som vi alla trodde han var vän med. Han hade ignorerat oss under längre perioder och tog annat över hur vi mådde kändes det som.
Till en början var det bara ett skämt det vi gjorde men jag tog steget för långt vilket jag absolut inte borde gjort då det gjorde att min och istes relation föll. Det tog tid innan har förlät mig vilket gör att jag verkligen inte skulle göra om något sådant här igen.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar till 100% ansvar till vad jag gjort och skulle aldrig ens tänka att göra om det inte ens på skämt
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Istället för att göra en GIF i ilska skulle jag tala ut med personen det gäller visa att man kan vara vuxen.
Varför ska vi ge dig en till chans? Anledningen till att jag söker en ny chans är att jag känner ånger och har saknat RPn på unive, jag har även gjort upp med personen i fråga och fått hans godkännande i att göra en överklagan. Jag har även innan detta inte haft någon problematik och det var en engångsmiss som jag ångrar extremt.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja