Accepterad realeol. | Ban Överklagan [luddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: steam:1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? realeol.

Vem var det som bannade dig? lassebasse

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-07-28 231718.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att lassebasse valde att banna mig för mild metagaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag hade gått med ett gäng i discord roller utan ett scenario in game då jag vart bannad. Jag hade planerat att göra scenariet in game efter att jag blivit unbannad då det var ungefärligt en halv dag kvar från att min ban skulle upphävas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att det var en korrekt ban, jag står för det jag gjort. Det var verkligen ett missförstånd men oavsett vad så är det fortfarande mitt fel och jag som igentligen tar ansvar för det. Jag kommer aldrig att göra om samma misstag då det var ett ganska dumt misstag av mig gjort och en onödig ban för att jag inte kunnat tänka ordenligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här flera gånger innan. 4 av gångerna var när jag var icke-medlem och resten var av olika slags anledningar som till exempel korrution inom polissmynidgheten vilket inte var meningen att det skulle hända. Senare har jag även råkat ut för C-logg. Första gången var ett misstag då min vän skulle bli bannad men av något skäl så bannade han mig istället. Senare har jag råkat ut för C-logg igen när jag behövde gå till skolan när jag var död IG och jag lämnade för att jag hade brottom. Jag har såklart lärt mig av alla mina bans. Jag tycker att det är viktigt att lära sig av sina bans verkligen och ibland blir det små fel men det är sånt man lär sig med tiden. Jag har även blivit bannad av en felaktig ban som var staff diss.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda i mitt fall hade varit om jag hade väntat ut min halva dag ban och därefter göra ett scenario in game om att jag skulle joina ett gäng. Jag var nog bara jätte sugen på att joina ett gäng då jag inte alls tänkte på att det skulle kunna bli meta gaming eftersom att jag nästa dag skulle gå in game och göra ett scenrio för att kunna gå med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har till hundra tio procent lärt mig av min ban. Det jag lärt mig är att jag alltid göra scenario först in game och sedan gå med i discord, det var ett misstag av mig att direkt joina gäng utan ett scenario och det var något jag inte alls tänkte på och det är något jag kommer ha i åtanke framöver när det gäller gäng byte osv. Jag gjorde ett dumt misstag men det kommer aldrig ske igen då det aldrig hänt mig innan samt att jag är en grön spelare.! Kommer aldrig upprepas mera!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka