Nekad real.05 | Ban Överklagan [Yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: 1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? real.05

Vem var det som bannade dig? Yren

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-11 130823.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var nämligen så att jag blev bannad för mild meta gaming samt för powergaming, jag förstår inte ritkigt hur jag kan både bli bannad av mild meta gaming samt för powergaming med hjälp av /m utan att fört in någon information in game utanför spelet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var nämligen så att vi ville ha en ganska social rp nivå och därför valde min vän att sitta i häktet tills polisen kom och sin advokat som då var jag då han ville och då så skriver jag /m till min klient då och jag skriver till honom första kom DC, för att vi skulle vänta på poliser för de satt tydligen och åt mat. Medans vi väntar på de pratar vi bara i DC om allmäna saker och inget vi tar in game. Sedan när vi går in game så skriver jag /m (ID) vi ska rpa på att du har bliviti hotad och att de har hotat dig, något liknande skrev jag minns inte exakt. Jag blir då bannad för både mild meta gaming och för powergaming 2 . Förstår inte hur det kan vara powergaming i detta sammanhanget eller mild meta gaming över huvudtaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var helt fel ban enligt mig. Anledningen till detta är just för att det endast finns bevis på när jag har skrivit /m och jag skulle aldrgi ljuga för en staff, jag hade kommit hem då jag spelade paddel med vänner ute och när jag väl kommer hem och går in game så efter en timme så blir jag bannad för detta då när jag mitt i allt ska gå in i ett förhör (pågående scenario). Jag har skrivit /m och det erkänner jag till men jag har absolut inte under några omständigheter tagit in informationen in game, för om jag hade gjort det hade jag erkännt till det och inte ljugit för er staffs verkligen. Jag ville bara han en skön och chill kväll, ny duschad från träning och sen komma o spela med en dricka o chilla lite o spela och ha en skön rp och social RP men det gick inte. Jag har varken velat spela för egen vinning som står på min ban eller mild metat gamat. Tycker även att det är ganska tråkigt att en staff tittar på en twitch live och tittar tills någon gör regelbrott och sedan bannar de som är ett felaktigt beslut, men alla gör fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 26 ggr tidigare har jag blivit bannad här på Unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? En sak jag hade kunnat göra annorlunda i detta fallet så att det inte ens skulle misstänkas om mild meta gaming eller powergaming är att jag inte under några omständigheter skulle skriva i /m så att ingenting skulle misstänkas men samtidigt förstår jag inte varför mild meta gaming samt powergaming kan misstänkas i /m ganska konstigt för mig då jag själv varit staff tidigare och aldrig sett någon bli bannad för något sådant.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig speciellt mycket då det enligt mig är en felaktig ban men det lilla jag har lärt mig att jag aldrig igen ska skriva i /m så att ingen staff tror att det är mild meta eller powergaming 2 igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, till hundra procent!

Vill att MOD + svarar på denna bannen tack!

Vänliga hälsningar,
Real.05

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka