Nekad real.05 | Ban Överklagan [shabbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: 1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? real.nr1

Vem var det som bannade dig? shabbe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-20 181035.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag satt och riktade på mina vänner i gänghuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var nämligen så att jag endast var i gänghuset och satt och riktade med mitt vapen på mina vänner i 1 minut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en korrekt ban i för sig, men det hade kanske kunnat bli en muntlig varning som mildast, men det var mitt fel för jag visste inte att man inte heller fick göra detta, då varken jag eller mina vänner har åkt ut för denna ban tidigare. Jag ber verkligen om ursäkt och jag vill verkligen RP då jag älskar unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad 29 gånger på unive rollspel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det jag hade kunnat göra annorlunda hade varit att jag inte skulle ha vapnet framme alls överhuvudtaget om jag hade fått spola tillbaka i tiden eller endast haft den i handen men inte riktat på någon. Jag ber verkligen om ursäkt och detta kommer ej upprepas igen, det var ett misstag som jag har tagit lärdom av.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag aldrig mera ska rikta med vapen i gänghuset för då kommer jag åka på en ban. Ber om ursäkt och det kommer verkligen inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100 procent!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka