Accepterad real.05 | Ban Överklagan [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: 1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? real.05

Vem var det som bannade dig? Mrking

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-04 201701.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på berg med en civil bil Q7a som absolut inte klarar egentligen att köra upp med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var nämligen så att jag körde efter en efterlyst man som hade rymt från stationen, han har då en stor pickup liknande SUV fordon som har 6 däck, den kör upp på berg och jag väljer att köra efter den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban och inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja 25 ggr tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte kört efter på berget. Jag skulle bara kört runt och till exempel spårat hans telefon nummer och sedan fånga honom på bar järning. Jag kommer aldrig att göra om samma misstag igen i hela mitt liv!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig mycket av denna bannen, och det är att det verkligen ska finnas realism om man ska kunna köra upp på berg så ska man ha en truck liknande bil som faktiskt tolerar att köra upp på branta och höga berg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till hundra procent!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka