Accepterad real.05 | Ban Överklagan [Troik.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: 1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? real.05

Vem var det som bannade dig? Troik

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-12 114808.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag hetsade OOC mot motpartnen för att jag hade dött.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var nämligen så att jag hade dött i ett scenario där motpartnen rikta utan anledning sedan blev jag kidnappad. Sedan hoppde jag support för o fråga om jag kunde få ress för något då jag blev tolvad. Sedan börja jag svära extremt mycket och säga massa med fula ord och jag ber verkligen om ursäkt, jag var fakstiskt på dåligt humör den dagen och man kan ha dåliga dagar ibland men jag ber ursäkt för mitt dåliga bettende gentemot dig och motpartnen till största dels.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban då jag kanske överreagerade i support och svor ganska mycket och jag ber verkligen om ursäkt för mitt fel och jag kommer aldrig att göra om det igen i hela mitt liv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja 27 ggr tidigare har jag blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte hoppat support, jag böla kanske lite väl mycket men jag hade redan en dålig dag och var ganska trött och när jag dör på sätt som inte gör mig så speciellt glad så kan jag ibland överragera och jag ber verkligen om ursäkt för mitt dåliga beteende, det var dumt av mig och välja den vägen och det skall aldrig ske igen under några omständigheter igen. Ber om så himla mycket ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig något efter min ban och det är verkligen så att jag har lärt mig att jag aldrig kommer hoppa support igen med en aggresiv attityd för att jag har dött, det var mitt fel och jag tar ansvar för det. Samt beteendet mot dig var inte okej, man ska respektera staffs på ett mer värdefullare sätt och jag ber om ursäkt för det med. Jag kommer inte hoppa support för små saker jag få ibland tänka nej jag ska inte hoppa support och tänka att det faktiskt hade kunnat vara mitt fel och inte motpartnen. Det var mycket fel av mig att svära fula ord mot motpartnen och jag ångrar mig djupt. Ber verkligen om ursäkt och jag hoppas verkligen att du förlåter mig troik. Sorry för mitt dåliga beteende gentemot dig och motpartnen. Ber om så himla mycket ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till hundra procent!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka