Accepterad real.05 | Ban Överklagan [troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: 1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? real.nr1

Vem var det som bannade dig? Troik

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-16 184936.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag sköt och dödade en hel bil som var våran fiender vid sushi huset typ vid stora banken vägen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var nämligen så att jag tillsammans med mina kompisar hamnade i en skottlossning, jag skjuter och sedan blir jag ben dammad, därefter blir jag ganska upprörd och får adrenalin och skjuter först en person och exakt efter det så kommer denna vita benz bilen då, han väljer då att komma närmre och närmre så då värnar jag om mitt liv och skjuter honom och hans vän i bilen och de dör. Vi var även i en skottlossning. Men det var iallafall dumt av mig att skjuta, borde inte gjort det utan borde ha stuckit därifrån. Men jag ber verkligen om ursäkt botten av mitt hjärta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både ja och nej men från min sida är det ett nej och från motpartnen ett ja antar jag. Jag var i en svår sits där jag inte visste riktigt hur jag skulle reagera speciellt när man har mycket adrenalin och försöker värna om sitt liv, då väljer jag till sist att skjuta denna killen då vi är fiender samt vet min karaktär att han skjutit 2 ggr tidigare idag mot mig och där har jag även ännu en anledning till varför jag faktiskt sköt. Senare har det sätt extremt konstigt ut från hans perspektiv då det endast är 11 sekunders klipp och att han har kortat ner klippet. Jag kommer inte göra om det, och jag ber om uräskt för min handling.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad 28 ggr tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda hade varit att jag inte skulle ha skjutit i det läget, men förmodligen så skulle de hoppa ut längre fram o skjuta mig då de var fiender med oss samt att dem var beväpnade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska skjuta på någon som inte känner sig inkluderad i skottlossning, jag förstår att jag sköt men IRL om det nu hade varit en skottlossning hade man skjutit mot sina fiender och det var väll fel tid och fel ställe och vara där som han var under det ögonblicket. Jag kommer aldrig göra om det och jag ber verkligen om ursäkt, det var mitt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till hundra procent!!!!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka