Nekad rban1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rban1

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198221338896

Ditt Hex-ID: 11000010f8fa910

Vad är din discord tagg? robban11

Vem var det som bannade dig? förmodligen philip

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efter som jag la ut ett montage som en liten p12a tog bort det helt för 2 månader sen men ialafall ångrar he kommer ej ske igen, Ja asså om man ska ta det från början så igentligen fick jag bann i 20 dagar för fear rp jag blev skjuten sen fear rpa jag och sen hoppade de support och efter typ 5 minuter quita jag för jag var lite sur sen så började en staff skriva till mig i pm att han ska dra in alla mina roller och ge mig 20 dagars ban jag svarade osv sen efter jag fick indraget allt och ban i 20 dagar så började en staff skriva till mig i pm och satt och triggade mig så jag blev skit sur och börja skriva tillbaka osv sen satt vi och tjafsade i nån timme sen från ingen stans fick jag klacksko ban minns inte exakt då det var ett bra tag sedan men jag ångrar det jag borde ej fear rpat från början och skulle aldrig hållt på tjafsa jag borde bara ta en 20 dagar ban och indraget allt då det var jag som gjode fel men nu är det lite för sent att ta sig tillbaks i tiden och göra om men jag kommer aldrig göra om det igen jag ångrar mig och vill bara komma tillbaka och skita i att göra skit saker

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Efter som jag la ut ett montage som en liten p12a tog bort det helt för 2 månader sen men ialafall ångrar he kommer ej ske igen, Ja asså om man ska ta det från början så igentligen fick jag bann i 20 dagar för fear rp jag blev skjuten sen fear rpa jag och sen hoppade de support och efter typ 5 minuter quita jag för jag var lite sur sen så började en staff skriva till mig i pm att han ska dra in alla mina roller och ge mig 20 dagars ban jag svarade osv sen efter jag fick indraget allt och ban i 20 dagar så började en staff skriva till mig i pm och satt och triggade mig så jag blev skit sur och börja skriva tillbaka osv sen satt vi och tjafsade i nån timme sen från ingen stans fick jag klacksko ban minns inte exakt då det var ett bra tag sedan men jag ångrar det jag borde ej fear rpat från början och skulle aldrig hållt på tjafsa jag borde bara ta en 20 dagar ban och indraget allt då det var jag som gjode fel men nu är det lite för sent att ta sig tillbaks i tiden och göra om men jag kommer aldrig göra om det igen jag ångrar mig och vill bara komma tillbaka och skita i att göra skit saker

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej it felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skitit i att la upp en montage och inte tjafsa imot jag ångrar att jag gjorde det men vet ej vad jag ska gö åt saken nu men jag ångrar att jag gjorde all skit det kommer aldrig hända igen om jag blir unbannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ett ej lägga upp montage och bete sig som en 10 åring

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa förstår

Varför gjorde du ens såhär? Vart är respekten efter du varit med i staff teamet?

Varför gjorde du ens såhär? Vart är respekten efter du varit med i staff teamet?
Vet att jag borde ha tänkt till mer speciellt eftersom jag var med i staff teamet förut, Det var väldigt dumt av mig att lägga ut montaget vet inte vad jag tänkte med, Typ alla mina vänner blev perma bannade och visste jag ej vad jag skulle göra jag borde bara ta en liten paus istället för att göra sånt här skit det är absolut ingen giltig bortförklaring direkt men vet ej hur jag ska kunna förklara riktigt men jag vet att det är det dummaste man kan göra det var bara idiotiskt av mig jag var riktigt omogen även om du nekar så kommer jag ej lägga upp montaget har tagit bort det helt och jag lovar att aldrig göra nått liknande igen jag ångrar det sjukt mycket det var jätte respektlöst utav mig jag beteende mig som en 12 åring det är bara pinsamt ber bara om en enda chans kommer ej sabba den kommer aldrig göra nått sånt här igen.

Senast ändrad:
Jag vet inte hur jag ska förklara riktigt men jag ber om ursäkt extremt mycket ber om en sista chans kommer aldrig göra nåt dåligt mot servern igen jag vet att jag borde vetat mer då jag var staff osv, förlåt för allt skit jag gjort

Senast ändrad:
Hej rban!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 3,000kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh Lunify

@philip320 sorry för taggen men det går ej med 1,5k? isåfall kan jag göra det nu för gjorde igentligen inte så himla stor skada grunden till bannen va för 1 fear rp

@philip320 sorry för taggen men det går ej med 1,5k? isåfall kan jag göra det nu för gjorde igentligen inte så himla stor skada grunden till bannen va för 1 fear rp
Grunden till början var Grov FearRP ja, sedan därefter la du ju ut montage där du rå fuskade.

Grunden till början var Grov FearRP ja, sedan därefter la du ju ut montage där du rå fuskade.
Ja jo jag förstår använde silent aim sen tog jag bort montaget efter några dagar men om du förstår från mitt perspektiv 3k är väll ändå lite dyrt? Jag förstår till 100% att det ska va dyrt för att folk som ej kan bete sig ska lära sig den hårda vägen jag tycker det är bra att ni har fixat denna sak att ända sättet för en problemspelare är att paya 3k+ men för det jag gjorde så tycker jag själv att det är för mycket det kommer inte vara hög risk att ta in mig igen. Men jag har ändå vett jag vet att jag gjorde fel och jag har lärt mig var även staff förut så lite vett har jag ändå problemet var bara det att jag va med fel personer därav slutade det på denna vägen om det skulle vart idag så skulle jag inte ens hållt på skjuta/ vara ett allmänt problem för servern det ända jag vill är att rpa och byta importer osv

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka