Nekad rban1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rban1

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197971182791/

Ditt Hex-ID: steam:110000100a694c7

Vad är din discord tagg? robban11

Vem var det som bannade dig? vet ej faktiskt är klackskobannad

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja asså om man ska ta det från början så igentligen fick jag bann i 20 dagar för fear rp jag blev skjuten sen fear rpa jag och sen hoppade de support och efter typ 5 minuter quita jag för jag var lite sur sen så började en staff skriva till mig i pm att han ska dra in alla mina roller och ge mig 20 dagars ban jag svarade osv sen efter jag fick indraget allt och ban i 20 dagar så började en staff skriva till mig i pm och satt och triggade mig så jag blev skit sur och börja skriva tillbaka osv sen satt vi och tjafsade i nån timme sen från ingen stans fick jag klacksko ban minns inte exakt då det var ett bra tag sedan men jag ångrar det jag borde ej fear rpat från början och skulle aldrig hållt på tjafsa jag borde bara ta en 20 dagar ban och indraget allt då det var jag som gjode fel men nu är det lite för sent att ta sig tillbaks i tiden och göra om men jag kommer aldrig göra om det igen jag ångrar mig och vill bara komma tillbaka och skita i att göra skit saker

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja asså om man ska ta det från början så igentligen fick jag bann i 20 dagar för fear rp jag blev skjuten sen fear rpa jag och sen hoppade de support och efter typ 5 minuter quita jag för jag var lite sur sen så började en staff skriva till mig i pm att han ska dra in alla mina roller och ge mig 20 dagars ban jag svarade osv sen efter jag fick indraget allt och ban i 20 dagar så började en staff skriva till mig i pm och satt och triggade mig så jag blev skit sur och börja skriva tillbaka osv sen satt vi och tjafsade i nån timme sen från ingen stans fick jag klacksko ban minns inte exakt då det var ett bra tag sedan men jag ångrar det jag borde ej fear rpat från början och skulle aldrig hållt på tjafsa jag borde bara ta en 20 dagar ban och indraget allt då det var jag som gjode fel men nu är det lite för sent att ta sig tillbaks i tiden och göra om men jag kommer aldrig göra om det igen jag ångrar mig och vill bara komma tillbaka och skita i att göra skit saker

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej felaktigt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte gjort det alls jag skulle bara ta en 20 dagars ban och indraget allt osv jag visste om att jag hadde mycket att förlora då jag hadde gorilla ped, priv inköp, sen typ 60 importer osv jag skulle bara inte tjafsa imot och gjort de jag gjorde nu jag ångrar mig och har lärt mig av mitt misstag jag kommer aldrig göra om det igen allt jag vill är att komma tillbaka och rpa normalt utan att behöva bli bannad osv, Jag förstår och respekterar om jag ej blir unbannad men ge mig bara 1 ända chans till så ska jag bevisa att jag inte ska göra fler skit saker

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig göra som jag gjorde allt jag gjorda var fel och jag borde bara ta en ban och lära mig utav den istället för att börja tjafsa och hålla på som jag nyss gjorde det var dumt av mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

du har inte mage o nämna montaget?

du har inte mage o nämna montaget?
Jo det har jag men tänkte på det som hände innan hur allt startade osv sen glömde jag skriva det också men det är upp till dig har lärt mig av mitt stora misstag och ångrar att jag var en idiot, Jag kan erkänna att det var jävligt dumt av mig och barnsligt att lägga ut montage som en liten p12a men tog bort det nu ialafall även fast jag ej blir unbannad så kommer jag ej lägga upp det igen det är bara pinsamt men det hjälper väll ej skulle aldrig lagt upp montage eller tjafsat emot jag skulle bara ta bannen blev ändå bannad för en anledning och jag har nu lärt mig av min ban, Kommer aldrig göra om det igen kan jag lova. Aja förstår att jag ej kommer bli unbannad men kände bara att det var värt ett försök iaf, Jag kommer aldrig göra om det igen och jag ångrar att jag la ut ett montage jag vill bara rpa lite igen det var jävligt dumt att lägga ut ett montage men jag har lärt mig av min ban och jag ångrar det med montaget och allt annat vet inte vad jag kan göra åt saken nu när det ändå är försent men detta kommer aldrig ske igen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka