Nekad rban1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rban1

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197971182791/

Ditt Hex-ID: steam:110000100a694c7

Vad är din discord tagg? robban11

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Grov Fear Rp Montage etc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vill börja med att be så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjorde, Det jag gjorde var helt oacceptabelt och jag förstår nu efter bannen hur dumt det var jag har verkligen lärt mig. det som exakt hände var att allt började med att jag börja prata med lite fel personer och vi började göra dåliga saker och vi var med i samma gäng på servern vi åkte runt och de andra började köra med fusk så jag var den ända som dog i skottlossningar osv eftersom jag ej hade fusk under den perioden efter det så vart jag också lite inspirerad och vela också pröva så jag hade silent aim som inte fungerade så bra ibland funkade det och ibland inte dem andra blev blacklistade och då pratade vi med varandra och då tänkte jag att jag inte har nån annan att köra med så jag kände mig lite pressad och tänkte att jag också måste bli bannad jag ägde gorilla ped och privat inköp osv jag hade mycket att förlora och det visste jag om jag tänkte inte riktigt men det slutade med att jag hamnade i en skottlossning med ett annat gäng och dem var 3 bilar och jag var själv så jag åkte och hoppade ut ur bilen sen blev jag påkörd för ena bilen åkte runt i cirklar sedan skjöt dem mig i benet så jag ramlade jag ställde mig upp och fear rpade sedan efter det hoppade dem support och var skit arga vilket jag förstår sedan fick jag en ban på 20 dagar om jag nu minns rätt vill även på peka att detta var över 5 månader sedan typ jag kommer inte ihåg allt men iaf så la dem andra ut montage då och då la jag också ut ett montage sedan var det uppe i 1 dag efter det fick jag klackskoban och sedan var montaget uppe i några dagar sedan insåg jag hur dumt det såg ut så jag tog bort mitt montage och sedan blev det sommar och då gick jag off från datorn ett bra tag sedan nu när jag kom tillbaka så började jag ångra mig jag förstår nu hur dumt detta var jag såg nu att jag betedde mig som en riktig p12a nu tycker jag att det ser extremt dumt ut jag borde bara skitit i att hänga med fel personer men jag skyller absolut ej på det det var jag som gjorde fel men vill bara att du ska se hur allt har gått till jag kanske nu har missat någon slags detalj då detta var 1 månad innan sommaren, Innan detta så var jag även staff vilket jag vet att du kommer ihåg jag skulle ändå säga att jag var en bra staff men efter 3 månader typ som Staff så började jag prata med x antal personer osv så det slutade att jag blev inaktiv därför blev jag av med min staff, Allt jag vill säga är att jag verkligen du hoppas att du förstår hur det ser ut som från mitt perspektiv hoppas du förstår hur allt har gått till jag är inte en person som håller på med sådant skit egentligen jag ber om ursäkt för att jag betedde mig sjukt dåligt jag kommer aldrig göra nått liknande igen jag ångrar mig extremt mycket och under tiden jag varit bannad så har jag hunnit tänka en del på hur allt kunde gå så fel jag gick liksom från att vara en bra staff till att bli en problemspelare jag ber om ursäkt för allt besvär jag gjort jag har lärt mig så extremt hårt pga min ban jag vet inte hur jag ska kunna bevisa det för dig men jag vill verkligen att du ska veta att jag inte är en sån här person egentligen jag fattar att det ser extremt dåligt ut och att du förmodligen ej litar på mig det ända jag vill är att bli unbannad igen jag saknar att rpa och byta importer osv det låter som en dålig ursäkt men jag kände att jag inte hade så mycket att förlora även fast jag nu hade mycket att förlora osv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är absolut ej felaktig, Det var jag som gjorde fel men jag har verkligen lärt mig utav min ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet it

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nu när jag kollar tbx på allt som hände innan jag blev bannad så finns det mycket som jag hade kunnat gjort på helt annat sätt. Jag borde bara ta en 20 dagars ban och indraget allt sedan bara tänka på allt skit jag gjorde, Det misstaget som var störst skulle jag nog säga att lägga upp montage och använda mig utav tredjeparts mjukvaror jag visste innerst inne att jag gjorde fel utav mig men under just den perioden så tänkte jag inte borde verkligen vetat mer då jag tidigare varit staff och kört på servern sedan den skapades har liksom över 6k timmar på unive jag har lagt extremt mycket tid/pengar, Nu när jag liksom varit borta från datorn/servern osv så har jag insett hur dåligt jag har betett mig och hur respektlöst det var mot dig/alla Staff och speciellt mot servern jag borde bara vetat mer jag vet inte hur jag ska kunna förklara hur mycket jag ångrar mig och hur mycket jag lärt mig utav bannen jag förstår att jag betedde mig dåligt jag vill bara kunna rpa igen, Om jag nu väl kunde backa tillbaka till tiden det hände så skulle jag bara tagit en paus inte installerat nått skitigt soft aim och bara ta en paus från att spela problemet var att under just den tiden så kunde jag ej tänka klart pga lite privata saker och jag fattar hur dåligt jag har betett mig men jag vill verkligen komma tillbaka för att kunna bevisa att jag faktiskt inte är en problem spelare jag har verkligen lärt mig vet inte hur jag ska kunna förklara det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart har jag lärt mig utav bannen det gjorde så jag kunde tänka på allt fel jag gjorde och hur jag skulle kunnat göra det annorlunda om situationen skulle hänt idag liksom, Tack vare bannen så kunde jag nu inse hur dåligt jag betedde mig på grund utav kassa beslut från mig. Jag tycker det var extremt dåligt och barnsligt gjort utav mig jag skäms över mitt beslut på allt önska jag kunde spola tbx och bara ta en paus när jag hamnar i en sådan situation, Jag har lärt mig att man aldrig ska ens tänka tanken över att fuska för om man ens fuskar så vet jag att man kommer tillslut bli tagen det är inte värt. Under just den stunden så tänkte jag absolut inte jag tänkte inte alls det var det som var det största problemet. Fuska och att lägga ut ett p12 motage är nog det sämsta beslutet man kan göra. Ber bara om en enda chans till jag lovar att aldrig göra något ända dåligt mot servern igen om jag gör det är det bara att skicka mig åt helvette för jag vet att om jag får denna chans så kommer jag ej sabba den, Jag lovar att aldrig bete mig på ett dåligt sätt igen jag vill bara bidra positivt och bra mot andra på servern igen inte hålla på med sånt här igen jag förstår om du nekar jag fattar varför till 100% men om du nu låter mig ha en ända chans igen så lovar jag att ej sabba den jag kommer bara bidra med bra saker inte sådant här skit en liten liten ban på 1 dag så är det bara skicka mig i 9999års ban för jag är helt säker på att det ej kommer hända igen jag har verkligen lärt mig utav bannen det var allt från mig hoppas du låter mig ha en ända chans igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Senast ändrad:
Hej robban11!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 3,000kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka