Nekad qvsittt | Beslut Överklagan : Raketen76

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

qvsittt

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Ditt discord namn: _qv777

Ditt Hex-ID: steam:11000014547026c

Vad för typ av beslut gäller det? jag fear rpa

Vem/vilka tog beslutet? jag tog beslutet och vet att jag gjorde jätte fel och ångrar att jag gjprde det för de var onödigt att göra det.

Varför tror du själv att beslutet togs? jag ville ha kvar mitt vapen men sen så kom jag på att jag hade mer vapen och jag kom på efter att det var jätte fel att göra det då jag bröt mot reglerna men tänkte inte på det i tillfället och ångrar det och jag kommer aldrig göra om de för det är det värsta jag gjort och ångrar de rejält

Hur är beslutet felaktigt? det är inte felaktigt alls för jag gjorde fel med att jag blev benad sen så rikta båda då ställde jag mig upp och sköt båda som riktade på mig jag skulle ba ha suttit upp händerna och feara och sen ba gått från de istället för att ställa mig upp och fear rp de som hände var att jag var i gs och sen blev vi jagade då hoppade vi ut och sköt sen drog vi till sandy och då hoppa dom ut och döda en av oss sen så körde vi lite fram och sköt då bena dom oss och då blev vi benad och så fear rpa jag ångrar det kommer inte gö om det

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: jag har bild på min ban + clip på de jag gjorde

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka