Nekad Rasse360 | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rasse360

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 12 Mars 2008

Vad heter du på discord? Rasse360#1967

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 250+

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-5 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? minst 5 dagar i veckan

Hur många timmar har du på FiveM? 250+

Vad heter du? Kevin Persson

Hur gammal är du? 24

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för att hjälpa till i samhället för att alla ska må bra och vara friska. Jag vill helt enkelt bara hjälpa till så gott jag kan med att alla ska må som bäst. Jag har varit sjukvårdare på en annan server för ett tag sedan och unive för ett tag sen, så jag kan rätt mycket om yrket

Varför ska just du bli anställd? Jag vill bli sjukvårdare för att hjälpa till i samhället för att alla ska må bra och vara friska. Jag vill helt enkelt bara hjälpa till så gott jag kan med att alla ska må som bäst. Och att jag är en snäll och trevlig person och kommer vara riktigt schysst och hjälpsam mot alla människor

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ja, mina tidigare erfarenheter är att jag har haft yrket innan både på en annan server som heter Cobra och på Unive för typ 3 månader sedan då jag tyckte jag gjorde ett extremt bra jobb

Berätta vad HLR är för någonting HLR är en förkortning av Hjärt och LungRäddning. HLR fungerar genom att man pumpar med händerna på personens bröst och försöker blåsa in luft i personens mun för att hjärtat ska starta och lungorna börja ta in luft så man kan andas

Förklara vad radiodisciplin innebär. I radiodisciplin ska man prata med lugn ton och raportera ut för de andra vad som pågår, om man behöver förstärkning och liknande. De ska handla om yrket och vara seriöst.

Har du några andra frågor? Nej MVH: Rasmus

Senast ändrad:
Tillbaka