Nekad Rantower | Chef-jobb ansökan [Sjukvården]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rantower

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regionsdirektör (Regionssjukvården)

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? rantower

Hur gammal är du? 16 år gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat sedan slutet på sommaren denna gång, sen oktober 2022 första gången.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Först och främst kommer jag se över våra anställda. Det är en stor andel av våran personal som antingen sitter på en för låg rang för att kunna föra utvecklad rp eller att man är inaktiv. Därför kommer aktiviteten granskas genom enhetsövningar, sjukvårdsövningar överlag och även genom att kolla på hur aktiva de är ingame. Efter det kommer jag att med hjälp av EC Rekryteringen starta en stor kampanj för att anställa folk genom att erbjuda exklusiva möjligheter, såsom att vi tar bort belöningen man får när man återupplivar en person och istället sätter en högre baslön. Det jag även kommer att göra kommer att vara att skapa kontakt med samtliga andra blåljusverksamheter och företag för att se hur vi kan utveckla ett bra samarbete. Slutligen kommer jag att med hjälp av styrelsen identifiera varför folk inte vill vara aktiva och även åtgärda detta problemet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Nuvarande Vårdcentralschef, tidigare Bitr. Regionsdirektör, Styrelseledamot, SJukhuschef och Verksamhetschef.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne så ofta det krävs för att hålla igång, dvs åtminstone någon timme om dagen. Kommer även vara på discord mer eller mindre dygnet runt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Så klart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

extremt stor +rep om det är någon som kan något om sjukvården så är det han

---+rep Skulle nog kunna fixa sjukvård om du var liten mer aktiv duktig

++++++rep En av dom mest utbildade personerna inom sjukvården. Med rätt ledning kan jag se rantower driva sjukvården till aktivitet som man såg i vintras. Jätte duktig redan nu och jag är så stolt över vad du åstadkommit. Personen behöver en chans. Stor jävla +rep.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka