Nekad Rantower | Chef-jobb ansökan [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rantower

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regiondirektör - Regionssjukvården

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? rantower

Hur gammal är du? 16 år gammal. (2008)

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan i oktober 2022 och blev precis Medlem på Unive igen den 7 Augusti 2023.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det är i nuläget mycket inaktivitet inom sjukvården. Detta är något som inte håller och som behöver åtgärdas. Det kommer jag att åtgärda genom att interagera med personalen på ett djupare plan än tidigare chefer gjort, men även genomföra en rensning på alla vårdbiträden och låta de som faktiskt vill vara sjukvårdare. Kommer även gå igenom hur man kan utföra ett utvecklat scenario för olika vanliga scenarion på servern. Detta för att se till så att vi får en bättre rp på så bra sätt som möjligt. En annan sak jag känner är ett måste är bättre samverkan med andra verksamheter. Vi har i nuläget allt för lite samarbete med till exempel Polismyndigheten och Räddningstjänsten. Detta måste vi ändra och det tänker jag göra genom att först och främst föra dialoger med andra verksamheter för att se vad de kan göra och vad vi kan göra. Sedan kommer jag att anordna övningar och utbildningar med berörda verksamheter för att se till att vi får en bra samverkan när något väl händer ute i fält.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Nuvarande Vårdcentralschef, tidigare Bitr. Regionsdirektör, Styrelseledamot, Sjukhuschef och Verksamhetschef.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne så mycket som det krävs för att hålla igång yrket.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope.

Har du läst våra Regler? Ja, det har jag.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka