Ej Antagen Rantower | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rantower

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstolschef

Vad heter du IRL? Anton.

Vad heter du på discord? Rantower#5006/rantower

Hur gammal är du? 16 år, 2008.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan oktober '22 drygt.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det första jag kommer att göra i stunden jag blir vald som chef är att påbörja en rekryteringssatsning så att vi kan få in aktiva medarbetare som fyller våra positioner inom yrket. Efter det kommer jag att ta kontakt med resten av rättsväsendet, dvs KrimVård, Advokatbyrån samt Polisen och upprätta en samverkansplan så att vi kan arbeta effektivt tillsammans och därmed starta igång rättssystemet på Unive. Slutligen kommer jag att börja arbeta mer effektivt för att kunna starta upp de mer långdragna scenarion, såsom Förundersökningar med Polismyndigheten samt påbörja rättegångar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är tidigare Bitr. Chef samt Ledningsmedlem. Även suttit på alla positioner utom Chef inom yrket.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta som det krävs för att hålla igång vårt arbete och för att se till att vi har igång ett bra rollspel och att vi har aktiva medarbetare som kan genomföra utvecklade scenarion.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope.

Har du läst våra Regler? Ja, det har jag.

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka