Ej Antagen albanen0662 | Chef-jobb ansökan [Sjukvården] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albanen0662

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
3
Vilken chefs-position ansöker du till? sjukvårdare

Vad heter du i verkligheten? Erik Svensson

Vad är ditt användarnamn på discord? albanen0662

Ange ditt födelsedatum: 11 Maj 2007

När fick du medlemskap på Unive? tror det var för 4 måander sen eller 3 månader sen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har mycket erfanheter inom sjukvådare. inte inom chef dirket men är ändå ganska högt uppsatt som sjukvådare då jag vet hur jag ska vara som chef

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? ska börja först vilka problemet jag tycker det är inom sjukvådare. Jo då att folk är inte aktiva så mycket andra är att ingen orkar ta intervjuer inga utb längre nästan tycker jag. För att fixa detta har jag en plan göra mång aktivitets kontroll snacka med alla som är hr att ta minst 3 intervjuer på en vecka lägga. Kicka dom som är inaktiva försöka bygga upp sjukhuset igen jag vill anställa så många jag kan och vill ha mycket mer utb igen då jag tycker att det inte räcker och att fråga vad andra vill ha för något nytt eller vad dom vill ha inom sjukvårdare vad som kan fixas inom allt. Mitt mål är att bygga upp sjukhuset och att göra det aktiv då jag tycker att alla nästan som har varit chef bryr sig knappt och vill vara chef bara för att vara högt uppsagt inom sjukvårdare

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? ja jag kommer ha mycket tid då det är sommar och är inte staff eller något sånt ifall och jag är krim men gillar inte rpa som krim längre har tröttnat på det vill testa något nytt nu som jag tror passar mig

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka