RallyNMS | Sjukvården Ansökan [Elliot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RallyNMS

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 16 Juni 2006

Vad heter du på discord? RallyNMS#8193

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ungefär 45 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Jag kommer vara vara minst 1 timme aktiv varje dag.

Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varje dag.

Hur många timmar har du på FiveM? Ungefär 45 timmar

Vad heter du? Gurre Alm

Hur gammal är du? 21 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? För att jag vill hjälpa folk på servern och jag har varit det på andra servrar förut, och då har det varit roligt och mycket folk respekterar en.

Varför ska just du bli anställd? För att jag kommer vara ganska aktiv och åka runt och ta jobbet före allt så om någon behöver hjälp och jag gör något annat ska jag försöka att hjälpa den personen först.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har arbetat inom sjukvården på andra servrar och då har jag haft kul och många som jag hjälpte tyckte om mig och sa att jag varit trevlig.

Berätta vad HLR är för någonting HLR är hjärt-lungräddning som används när personen som är medvetslös inte har någon puls eller inte andas som den ska.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är ett måste i sjukvårdens radion. Den används så att information sprids snabbt. Tex om man säger Kom efter att man pratat betyder det att man har pratat klart och inte behöver lägga till mer information.

Har du några andra frågor? Nej

Tillbaka