Nekad Raindripz | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raindripz

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tarik

Vad är ditt discord namn? xy7m

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lukas abed/ vet inte ålder

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, hjälpsam och lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund:
Växte upp i en medelklassfamilj i Los Santos förorter. Tidigt intresse för bilar och mekande tack vare pappans garagejobb.
Framtidsplaner: jobba som en mekaniker eller bli en polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat RP där jag fokuserar på att skapa roliga och trovärdiga scenarion – både för mig själv och andra. Jag respekterar regler, spelar för helheten och försöker alltid bidra till en levande och dynamisk server, oavsett vilken roll jag har.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att jag inte alltid försöker vinna, utan fokuserar på att skapa bra och trovärdigt RP. Jag är villig att förlora eller ge efter i scenarion för att ge den andra parten en bra upplevelse och göra spelet roligare för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM och FearRP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det tror jag inte
 
Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: s
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
 
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
 
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
ska jag öppna ny ticket eller ba skriva det här
 
Vad är ditt namn i verkligheten? Tarik

Vad är ditt discord namn? xy7m

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lukas abed/ vet inte ålder

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, hjälpsam och lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund:
Växte upp i en medelklassfamilj i Los Santos förorter. Tidigt intresse för bilar och mekande tack vare pappans garagejobb.
Framtidsplaner: jobba som en mekaniker eller bli en polispatrull.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat RP där jag fokuserar på att skapa roliga och trovärdiga scenarion – både för mig själv och andra. Jag respekterar regler, spelar för helheten och försöker alltid bidra till en levande och dynamisk server, oavsett vilken roll jag har.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att jag inte alltid försöker vinna, utan fokuserar på att skapa bra och trovärdigt RP. Jag är villig att förlora eller ge efter i scenarion för att ge den andra parten en bra upplevelse och göra spelet roligare för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM och FearRP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det tror jag inte
 
Nekad.
Anledning:

Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top