Nekad gabberoos | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gabberoos

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? gabbe9249

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stefan Persson 43 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, pratglad och hunk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag är en rå socialdemokrat från en håla utanför Göteborg. Min uppgift är att vara den oskyldiga i samhället, ganska pratglad och relativt snäll. Min karaktär heter Stefan. Stefan är en vinfantast, och kan hittas på någon parkbänk någon stans. Glider runt i en fin BMW, eftersom jag är lite överklass. Stefan tror sig vara finare än alla andra. Mer och mer börjar Stefan bli arrogant mot dagens förorter, på något sätt lyckas Stefan komma i kontakt med killar som har förankrats till förorterna. Han har helat sitt liv velat börja jobba på ett nytt jobb, och flytta hemifrån. Så Stefan är en nyfiken och tillbaka dragen kille som endast strävar efter pengar. Hela Stefans uppväxt var han utfryst och nedtryck för att han inte hade några föräldrar. Stefan blev bort adopterad när han var liten, vilket betyder att han inte känner sina biologiska föräldrar. Dessa konflikter påverkar att Stefan långsamt dras in i kriminaliteten, men ändå håller sig till det vanliga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bra nivå av rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om någon dödar mig i ett scenario ska jag inte hoppa support bara för att vinna ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag lärde mig av mina misstag och det skedde inte igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM & COPBAIT

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? prio

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka