Raindripz
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tarik
Vad är ditt discord namn? xy7m
Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lukas abed/ vet inte ålder
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, hjälpsam och lugn
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund:
Växte upp i en medelklassfamilj i Los Santos förorter. Tidigt intresse för bilar och mekande tack vare pappans garagejobb.
Framtidsplaner: jobba som en mekaniker eller bli en polis
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat RP där jag fokuserar på att skapa roliga och trovärdiga scenarion – både för mig själv och andra. Jag respekterar regler, spelar för helheten och försöker alltid bidra till en levande och dynamisk server, oavsett vilken roll jag har.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att jag inte alltid försöker vinna, utan fokuserar på att skapa bra och trovärdigt RP. Jag är villig att förlora eller ge efter i scenarion för att ge den andra parten en bra upplevelse och göra spelet roligare för alla.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM och FearRP
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det tror jag inte
Vad är ditt discord namn? xy7m
Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lukas abed/ vet inte ålder
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, hjälpsam och lugn
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund:
Växte upp i en medelklassfamilj i Los Santos förorter. Tidigt intresse för bilar och mekande tack vare pappans garagejobb.
Framtidsplaner: jobba som en mekaniker eller bli en polis
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat RP där jag fokuserar på att skapa roliga och trovärdiga scenarion – både för mig själv och andra. Jag respekterar regler, spelar för helheten och försöker alltid bidra till en levande och dynamisk server, oavsett vilken roll jag har.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att jag inte alltid försöker vinna, utan fokuserar på att skapa bra och trovärdigt RP. Jag är villig att förlora eller ge efter i scenarion för att ge den andra parten en bra upplevelse och göra spelet roligare för alla.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM och FearRP
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det tror jag inte
Senast ändrad: