Nekad liam32136 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam32136

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? pingo321

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: wille karlsson 25 [har många karaktärer men min medlem med borttagen)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig vänlig omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrund: han är upp växt med sin pappa som va alcholist och hans mamma dog när wille va 10 då började hans pappa dricka sendes har han blivt busig. framtida planer: att bli rik och kändis i unive då att alla ska veta vem han är

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och engagerat RP där jag fokuserar på att skapa trovärdiga karaktärer och bra interaktioner Jag följer reglerna spelar för helheten och försöker alltid göra RP intressant för andra oavsett vilken roll jag spelar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du medvetet agerar på ett sätt som gynnar din motpart snarare än dig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja fear rp samt power gaming

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man ej för rdm (random death match) mest för dom som har krim då. fear rp det är då att man måste rpa rädd om man blir hotad av vapen eller liknade

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en mycket bra rpare och jag har svårt att skriva.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka